Forum www.cgdbmw.fora.pl Strona Główna www.cgdbmw.fora.pl
forum miłośników marki BMW / powiat golubsko-dobrzyński
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Różne wykresy z hamowni (Chojnacki motor-system)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.cgdbmw.fora.pl Strona Główna -> TUNING / Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yabi




Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 809
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Golub-Dobrzyń/Dobrzyń

PostWysłany: Pon 13:45, 16 Mar 2009    Temat postu: Różne wykresy z hamowni (Chojnacki motor-system)

Ciekawostki może się przyda komuś i oświeci umysł w sprawach tuningu zanim ktoś za coś się weżmie. Smile
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
diffkilla
Moderator



Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Golub - Dobrzyń

PostWysłany: Nie 10:17, 16 Maj 2010    Temat postu:

Ww m20 czy m 30 chyba tylko wywalenie kata podnosiło moc i moment (symbolicznie) a w żaden shit tuning nigdy nie wierzyłem, to przecież wzięło się chyba z uturbionych jednostek, w których zmiany obejmowały górę, dół, doloty, wyloty, słowem: wszystko, no to wtedy też mapy wtrysków inne trzeba zaprogramować itd itp. ale żeby sam cip coś mocy dodawał to chyba jedynie w tdi... z tego co słyszałem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yabi




Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 809
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Golub-Dobrzyń/Dobrzyń

PostWysłany: Nie 10:46, 16 Maj 2010    Temat postu:

Zgadza się turbo silniki są najbardziej podatne na przeprogramowanie. Żeby w wolnossaku coś wycisnąć to trzeba się nieźle napocić i wydać górę kasy. Nie chce mi się pisać dlaczego bo wszędzie można o tym poszukać. Najlepszy i najtańszy sposób to swap na większego potworka i po problemie heh.. Smile

Ostatnio zmieniony przez Yabi dnia Nie 10:47, 16 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.cgdbmw.fora.pl Strona Główna -> TUNING / Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin